090224 - Tandläkaren

God morgon!

Sitter och käkar frukost och lyssnar på radion, Vakna med The Voice, tycker dock att det börjar bli lite tråkigt för dom bara pratar en massa på mornarna, spelar typ en låt var 15:onde minut. Däremellan är det bara massa skit snack. Det är ju musiken man vill höööra, hallåå. Jaja, ska nog slå på teven och sätta på MTV istället. Eller jag ska typ åka snart så det är ingen idé, får fortsätta lyssna på deras goja.

Ska till tandläkaren, därav den lilla sovmorgonen jag fick. Ska dit 9.10, missar idrotten och lite av geografilektionen. Lite synd, har missat idrotten två gånger i rad nu. Illllllllla.
Var sjukt länge sen jag var hos tandläkaren, över två år sedan, skulle dit i februari förra året men då fick jag en tid när vi var i Thailand och kunde inte ta den. Sen i oktober tänkte jag på att jag inte hade varit och kollat tänderna på länge så jag slog en pling och bokade en tid. Och ja, nu ska jag dit! Ska bli kul och se hur många hål jag har, tror inte att jag har varit hos tandläkaren en enda gång utan att haft hål. Kanske någon enstaka gång, men har ofta hål. Ska fråga tandläkaren vad det egentligen beror på? Jag äter ju inte jättejättemycket godis liksom. Alltså, klart man käkar, men inte överdrivet mycket.

Nu måste jag borsta tänderna, noooooga! Kanske ska ta ett varv med tandtråden också? Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0