090220 - STOLT

Ni vet inte hur stolt den här tjejen är som sitter bakom skärmen. Trodde aldrig att jag skulle klara av det, ALDRIG. Men det var tufft, så in i helvete, hade kramp i ljumsken i två mil....TVÅ MIL. Det var liksom halva loppet kvar och jag försökte bara åka på högerbenet, men det gick inte så bra som ni kanske kan tänka er, men jag pinade mig igenom dom sista två milen. Och jag kom fram och det var en sån lättnad! Men ännu en gång; trodde faktiskt inte jag skulle klara det. Tänka sig vad man överträffar sig själv ibland...

Nu kommer en vän hit alldeles strax så jag ska plocka undan lite innan. Är kaos i mitt rum, ligger grejer överallt sen jag packade igår. Berättar mer om dagen och våran lilla resa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0