Söndag

Om det hade varit en vanlig söndag hade det varit i skola imorgon. Mycket skönt med lov måste jag säga! Kommer precis lägligt, efter en svin tung hemtenta i geografi och diverse prov och andra smågrejer som ska lämnas in (typ svenska som vi alltid får någon liten uppgift i till nästa lektion) så är man faktiskt ganska slut i hjärnan. Finns inte mycket vettigt att hämta. Men nu ska jag vila upp mig, särskilt hjärnan, kroppen kommer få jobba och slita så det skriker om det. Therese ska ju åka Kortvasan på 3 mil, redan på fredag! Panik eller vadå? Tjejen kan knappt stå på ett par längdskidor. Halllåå?! Vad tänker jag med? Arslet? Ibland undrar jag faktiskt. Jag menar, vad har jag gett mig in på egentligen? Hoho, återstår att se.

Åter till vad jag egentligen skulle skriva om. Söndagar. Söndag för mig innebär i vanliga fall, plugg, fotboll, chill. En slappis dag, som säkert för många andra, och mucho fotboll! Fotbollsmatcher som rullar på tv-apparaten hela dagen. Ikväll 20.30 blir italiensk fotboll, Inter-Milan! Toppmöte, underhållningen för kvällen är räddad. Fotboll klarar man sig alltid på, oavsett vilka som lirar. Alltså blir det här en helt vanlig söndag, utan plugg! Är det itne härligt? Njuuuuuut av lovet allesammans, för det är en sak jag verkligen ska göra, ska ta vara på varje sekund

Önskar att jag var Charlotte Kalla då hade tre
mil varit en baggis....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0