090222 - Sliten

En sliten lite therese sitter här idag, var hos Julia igår och kom inte i säng förrän 6 imorse och gick upp 10. Minimalt med sömn, vaknade varje timme. Först vid 8, sen 9 och sist 10 och då gick vi upp och käkade frukost. Skulle egentligen ha firat mig igår (eftersom jag inte var hemma på min födelsedag) men det blev lite ändringar så vi ska göra det idag istället. Släkten kommer om ett par timmar så jag borde hoppa in i duschen och fräscha till mig. Känner mig riktigt ofräsch, sitter med ett par mjukisbyxor som är 10 storlekar förstora och en t-shirt som det står Alla heter Glenn i Göteborg på framsidan och på baksidan Alla rensar fisk i Göteborg, känner mig som en riktig pissluffare.
 
Ska hoppa in i duschen och sedan baka en kladdkaka, sjukt sugen! Därefter tänkte jag berätta om vår lilla resa upp till Mora och eventuellt slänga in nån bild...har dock inte tittat på dom själv ännu så jag lovar inget...hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0