090202 - Nice weather

Strålande solsken och klarblå himmel idag! Hur härligt som helst! Äntligen får man se solen, känns som evigheternas evigheter sen. Vi gick några stycken från skolan idag istället för att ta bussen, man måste ju passa på såna här fina dagar! Det var Sanna som tog intiativet till en promenad, bra där. Hade dock vart trevligare om vi hade kunnat gå i lugn och ro men jag (sabotören herself) skulle med tåget så det blev en rask promenad.

Nu är jag hemma och kollar på teve, har suttit och skickat runt såna här "I-love-Comviq-sms" ett tag, stod att man skulle få gratis påfyllning på 100 kr men är ganska tveksam på om det stämmer. Känns som man blev ganska blåst där, haha. Men men, det var kul att smsa lite annat folk än dom man annars inte messar med, haha man får se det från den sidan.

Ska plugga lite idag hade jag tänkt, tog ju ett break i helgen. Blir nog lite svenska och kanske lite geografi också. Har en hemtenta som ska vara klar i nästa vecka men då har vi också religionprov så det skulle vara skönt att få geografi tentan klar redan den här veckan. Ska sätta upp det som mål, att ha den klar på fredag!


Sommar!  

Kommentarer
Postat av: svar från amanda

hejsan! :D nämen vad trevligt, jotack det är bara bra med mig :) hur äre själv?

2009-02-03 @ 13:13:00
URL: http://amanda.ohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0