Godissug - Lov - Internet tillbaka!

Hey buddies!

Blev inget varmt bad, däremot en varm dusch. Lika skönt det. Har ätit middag, blev rätt sent som vanligt, runt 8-halv 9 tiden. Käkade fläskfilé med klyftpotatis, och bea-sås såklart! Efter maten kom lite vänner till syster med massa godis och massa chips. Snacka om sug när jag såg allt gott. Sjukt godissugen. Jag ropade på pappa, som var på övervåningen med dom, att han skulle sno med sig lite godis och chips till mig. Och generösa Ronja skickade med en påse med massa choklad ner till mig! Tack tack tack! Nu har jag frossat i choklad och jag har en plopp ligger i kylen på kylning. Kall choklad ska det va! Är dock jäkligt mätt, sådär illamående mätt. Men en plopp går alltid ner!

Nu har jag lov, skönt! Inleder även det här lovet med jobb. (Jobbade första dagen på jullovet också) Börjar som tur var inte lika tidigt som jag gjorde då, utan har "sovmorgon" till 09. Helt klart bättre än 05.00. Annars kommer jag nog inte jobba nå mer än imorgon, så det är skönt att få det överstökat.
Annars på lovet, vad ska jag göra? Jo, jag ska titta på massa fotboll, träna lite längdskidåkning, åka Kortvasan, titta på ännu mera fotboll, har myskvällar med mina sötnosar till vänner (vet inte hur många jag har planerat in). Och sist men inte minst ska jag hinna med att fylla år också! Vilket jag gör på torsdag, hela 19 barre. Inte dåligt. Snart dags att skaffa man och barn. Börjar känna mig lite smått stressad. På tal om barn fick jag häromdagen reda på att en gammal barndomsvän ska bli mamma, GRATTIS Louise!
Kort och gott: Skönt med lov! Har ingenting att plugga! Me like.

Internet har jag fått tillbaka, så jävla härligt. Man är nästintill handikappad utan, känner sig tom typ. Som man kan göra en längre tid utan mobiltelefon. Extra tufft var det att skriva hemtentan utan internet ----> ganska svårt att hitta någon info ---->
Therese gissade sig fram helt och hållet. Men nu är den inlämnad och det känns bra.

Nu är det godnatt för mig, är himla trött. Återstår att se om jag kommer kunna sova eftersom systet yster har några kompisar här, och dom är inte, av den erfarenhet jag skaffat mig genom åren, de allra bästa på att vara tysta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0