090204 - Låååång dag

Det har varit en lång och seg dag för mig, med många raster och håltimmar. Hade en lektion på morgonen, där vi såg en gammal match mellan Man United och Charlton, sen rast en timme och därefter svenska sen hål på drygt tre timmar. Snark. Jag hade tänkt att skriva lite på hemtentan men det blev häng med mina finingar till klasskompisar istället, blev med andra ord inte mycket gjort. Förresten på tal om det...jag har ju satt upp ett mål att ha gjort klart den här tentan till på fredag, det kan stoppa upp nånstans. Finns inte en chans att jag hinner det. Är fortfarande på fråga två och det är sammanlagt sju frågor. Två frågor har tagit två dagar att göra, helt galet lång tid. Och det ska tilläggas att dom inte är bra gjorda då. Har blivit lite halvdant så men får fixa det senare om det finns tid för det.

Efter skolan väntade jag ytterligare två timmar på att pappa skulle hämta mig, vi har varit och ätit med Jennys pojkväns familj ikväll. Väldigt mysigt och trevligt. Första gången jag träffar dom faktiskt, trots att det gått över ett år. Riktigt trevliga, glada och roliga människor!

Jag är sjukt trött nu och funderar på att gå och lägga mig. Har dessutom smärtor i magen och bröstet, uppemot hjärtat. Låter lite scary men jag tror jag bara behöver lite sömn. Är konstant stressad nu för tiden så en god natts sömn är nog allt jag behöver. Blir dock bara 8 timmar men ändå. Sömn som sömn man är ändå trött när man vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0