Chokladhjärtan

Fick en liten alla hjärtans dag present av min lilla älskling igår. Belgiska hjärtan å dom slank ner fint i magen. Skulle bara provsmaka en men åt upp alla. Det är det dumma med godis, jag kan inte låta bli att äta upp allt om det finns...vilket resulterar till jag får as ont i magen sen, för att jag har ätit för mycket. Så nu sitter jag här, äckligt illamående proppmätt. Magen har blivit till en kula. Haha, min lilla magggge, alltid när jag har ätit blir den till ett litet bowlingklot, men sen sjunker den ner igen. hahaha.

Är ganska trött, tror att jag ska sova snart faktiskt. Tänkte gå upp i hyfsad tid imorgon, kanske vid 10 för att inte sova bort hela dagen. Borde träna lite, ut och springa, kanske åka lite skidor (troligtvis inte, eftersom mammsen jobbar), städa rummet och rensa garderoben. Små pyssla lite här hemma helt enkelt. Rensa garderoben är verkligen ett måste, den är proppfull, får inte in ett ynka klädesplagg i byrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0