Chill pill

Jag säger bara en sak, MINA LJUMSKAR!!! Helt gaaalet vad ont jag har. Åkte skidor och jag har sån träningsvärk. Har aldrig varit med om något liknande i ljumskarna, brukar sällan få träningsvärk där, men nu, fyfan jag skojar inte. Den kommer inte släppa till fredag fan, haha jag kommer inte kunna åka. Shises, är faktiskt orolig för att jag kommer vara för stel för att kunna få ut något bra av åkningen och om jag är stel kommer jag verkligen, verkligen aboslut inte palla tre mil. Då finns det inte ens en liten chans, om jag åker med träningsvärk.

Sitter hemma hos R och chillar med livet bara, hänger vid varsin dator och gaggar massa goja. Har hjälpt henne lite med en argumenterande uppsats som hon ska lämna in efter lovet. Vi ska göra oboy och mackor snart, sen ska jag nog knalla hemåt. Ska försöka hålla mina regelbundna mat- och sovtider. Väckarklockan ringer 9 imorgon. Eller så kanske jag slaggar här? Får se hur jag gör.

Mackor nu! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

På freeedag bär det av!:)

Din kanske hitils strörsta utmaning? :P

2009-02-17 @ 13:35:58
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0