ABC-resan

Tandläkaren idag gick bra! Förvånansvårt bra, inga hål och hon sa att jag hade jättefina tänder. Wiho! Det enda jag behöver göra är att komma till tillbaka och ta "riktiga", lite mer komplicerade röntgen bilder på tänderna längre bak i munnen, visdomständerna och så. Bara för säkerhetenskull så tyckte hon att man skulle hålla lite koll på dom. Jaja, men det gick som sagt bra!

Till imorgon har vi en uppgift i svenska, kan ni gissa vad det är? Jag tror inte det, för det är en liten knasig uppgift. Vi ska nämligen läsa barnböcker! Hahaha. Alla ska ta med en bok som man tyckte om när man var liten och läsa ungefär 5 minuter. Så vi ska ha sagostunder nu, hahahaha. Jag döööör men det är kul och se vad alla har valt för böcker. Jag har valt en bok som heter ABC-resan, det är typ som en resa genom hela alfabetet, älskade den när jag var liten, mamma och pappa fick alltid läsa den. Det är typ rim på varje bokstav. Hehe, ska öva läsa lite strax för kvällen kommer tillbringas framför teven och CHAMPIONS LEAGUE. Inter - United. WOO, toppmatch. 

 

Bästa boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0