19 den 19 feb - 09

Fylla år? Nä sånt har vi inte tid med...Precis vad jag känner, hade helt och hållet glömt bort att jag fyller år imorgon. Har haft tankarna på något helt annat, ni vet vad jag menar, exakt! Kortvasan på fredag! Det är det enda som har farit runt i min hjärna den senaste veckan och jag blir mer nervös för varje sekund. Kommer bajsa på mig när jag står på startlinjen.

Hur som helst, imorgon fyller jag år, 19 barre! Fyller 19 den 19onde februari 2009, haha det är lite kul. Bara nior.
19 är annars rätt tråkigt, "ett mellan år", inget speciellt alls. Men att fylla just 19 den 19 februari gör det i alla fall lite speciellt och lite roligare. Kommer dock inte fira mig förrän i helgen eftersom jag åker imorgon, kommer förvisso hem på fredag igen med det är ganska sent på kvällen och jag lär va helt död.

Nu ska jag packa lite så jag slipper stressa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0