090226

Jösses amanda! Vilken trams dag! Har fnittrat mig igenom hela dagen känns det som. Började lite halvt där på morgonkvisten på tågstationen med Rona, vet inte riktigt vad som var så roligt, men något var det. Sedan skärpte jag till mig över lunchen, sedan brast det lite lätt på religionkunskapen när Robin sa "Schesus!" när vår lärare skrev Jesus på tavlan. Hahaha, började garva lite lätt sådär, men Sanna var tvungen att lämna klassrummet, hahaha.
Det stora utbrottet kom på svenskan, skrattade så jag grät när Petter och hans fyra getter och Nämen Benny lästes av två pojkar från klassen. Hahahahahahaha, har nog inte skrattat så mycket på länge, länge.

Nu är det Grey's Anatomy! Sen käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0