090225

Precis hemkommen från Rona, vi har suttit och kikat på resor och har hittat en del alternativ, tre stycken olika ställen i Grekland. Alla tre såg riktigt mysiga ut, vill åka nu nu nu! Vi ska gå in till ett Ving kontor i början på nästa vecka och prata med dom live, lättare att få ordentliga svar på eventuella frågor och så. Känns tryggare så, inga osäkerheter.

Skola idag. En rätt lugn dag med ganska sköna lektioner. Började med träning, borde egentligen inte vart med för jag tror att jag slog upp min sträckning igen, så fortsatt vila för mig ett tag till alltså....Därefter hade vi svenska och det var dags för sagostund! Haha, det var riktigt roligt faktiskt! Kul att läsa, vill ha barn NUUUUUU! Läste Mamma Mu gungar, haha sjukt rolig bok! Mamma Mu åker bob är också skön som fan! Efter svenska hade vi geografi, onödig lektion, gjorde ingenting vettigt alls, bara satt och snackade nonsens, diskuterade vad för frågor man kunde ställa till den klimatstrateg som kommer till vår skolan och ska föreläsa om Uppsalas klimatfrågor. Därefter, håltimma, gick ganska fort, hjälpte Rayeed att skriva ut papper(?), hade inget bättre för mig. Avslutade dagen med samhällskunskap där vi pratade om rojalitet och så (eftersom Victoria och Daniel har förlovat sig) och lite ekonomi.

Hade tänkt att fortsätta på min studiejournal men ser att jag har klart att bifoga med den i mejlet. Smaaaaaaaaart Therese. Hur ska jag göra nu? Skriva om? Blir nog så...Men först ska läxan i samhällskunskap göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0