090223

Idag fyller Matilda år, Grattis! :D

Jaha, annars då, första dagen i skolan efter lovet. Känns knappt som jag har haft något lov, har varit full rulle hela lovet tycker jag. I alla fall från torsdag-söndag. Torsdagen åkte vi ju upp till Mora och åkte skidor, kom hem på fredag kväll. Tvärslut i både kropp och (själ?), fanns inte mycket att hämta i huvudet heller så psyket var nog ganska trött det också. Blev sängen på en gång och sov lääänge.

Sedan var det helt plötsligt lördag och jag åkte med Julia till Solna och tittade på fotboll hoppandes på kryckor, men dom har jag kastat iväg nu. Blev bättre redan senare på lördagskvällen så nu är det i princip helt bra. Inget haltande eller så, var nog en sträckning jag fick, förstår dock inte hur det kunde göra så jävla ont. Men men, skit i det nu, det är bra nu så ingen idé att gnälla över det.
Vart var jag? Fotboll ja, vi åkte in för att kolla på AIK-Örebro, AIK vann med 3-1 och det var en ganska bra match, särskilt i första halvlek, sedan avtog det lite. Eller så frös jag bara väldigt mycket då solen försvann och jag började bli hungrig, Julia sprang och köpte bullar åt oss för att stilla hungern lite lätt och efter matchen blev det käk på Max. FAN VAD GOTT DET VAR, kan ha varit det godaste jag har ätit på länge, en fettig hamburgare med mycket dressing och feta friterade pommes. MMMMMmmm.
Lördagkväll var det party hos Jull, väldigt trevligt var det! Skönt att komma iväg från datorn och träffa lite gamla vänner, människor jag inte har träffat på evigheter! Sov över där och det blev himla sent, tror inte vi gick och la oss förrän 6 på morgonen. Ouuuff. Var bra trött igår.

Ja sen var det söndag, pappa hämtade mig och när jag kom hem var det bara att börja att fixa till mitt lilla födelsedagskalas, hehe. Bakade en kladdkaka och mami gjorde hennes goda ananaspaj! Älskar den, sjukt god. Blev ingen tårta, för inget hade öppet och ingen orkade baka en heller. Det var gott med fika och kul att träffa delar av släkten. Fick lite grejer från Body Shop, pengar, nått presentkort, chokladask :).
Mamma och pappa har jag inte ens fått något från än, inte Jenny heller för den delen. Hrm, började bli lite misstänksam...undra vad dom håller på och filurar med egentligen. Kanske något dom har beställt eller så? Men vad kan det vara i så fall? Späääännade.

Nu ska jag äta lite middag, är sjukt hungrig. Egg-noodles och någon thai-kyckling grej blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0