090219

Nej det är ingen vanlig dag, för det är Thereses födelsedag! Idag fyller jag år! Hela 19 år! Åren går fort dom...Snart sitter man med man och barn och planerar 40års fest.
Vaknade av att några snickare kom och fixade ytterdörren med 7-halv 8 tiden. Glaset hade tydligen spruckit lite.
 Inte så kul att bli väckt av en hammare, men orka hacka upp sig på det. Idag ska jag fortsätta vara glad! Hade förstås varit mysigare om familjen hade stått och sjungit för mig.

Det är en extra, extra ovanlig dag också för en annan sak och det är att jag åker upp till Mora, med skidor, pjäxor och ska åka Kortvasan, lär bli en upplevelse. Är inte så nervös nu faktiskt men ikväll kommer nerverna gå mig nerverna, haha. Kommer säkert inte veta vart jag ska ta vägen. Å för att inte tala om imorgon minutrarna innan startskottet går. GAAAAAAAAHHH, någon som vill åka istället för mig? Skulle vara den bästa födelsedagspresenten ever!

Ska packa nu, blev inget igår för att Rona kom förbi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0