090218

Uppe med tuppen. Nästan. Vaknade första gången av en satans traktor som står utanför huset och gräver i marken, klockan halv 8 på morgonen!! Hallå, jag har faktiskt lov...Måste dom pricka in allt sånt på alla ledigheter? Var samma sak i somras. Bäh. Jaja, tog med mig täcke och kudde och gick och la mig i mammas och pappas säng istället. Hörde inte lika mycket av grävmaskinerna där, eftersom det är på andra sidan. Jag somnade om och alla var glada.

Jäklans massa skavanker jag har dragit på mig nu, foten är svullen och jag vet inte vad jag har gjort, bådar inte gott då det bara är två dagar kvar till jag ska åka loppet. Jag halkade även i trappan igår, med pjäxorna på, och har jätteont i höften. Bådar verkligen inte gott det heller.
Var ut till elljusspåret igår och åkte skidor, kanooonfina spår! Galet fina alltså, det gick hur lätt som helst att åka och det gick så fort att jag ramlade i varje nedförsbacke. Hahaha....Fan, allt kändes så bra så kom dom där nedförsbackarna och rubbade mitt lilla, lilla självförtroende som jag hade lyckats bygga upp.

Jaha, vad händer idag då? Jag vette tusan. Chilla galet hemma bara. Skriva lite i loggboken (för projektarbetet), kolla på tv, och läsa en bok kanske? Varför itne...Låter väldigt avslappnande och skönt om jag får säga det själv.


2 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0