090217

Tisdag idag. Tre dagar kvar. Nervositeten kommer smygande mer och mer för varje dag. Idag ska jag ut och åka skidor, skulle egentligen åka in till Solna och kolla på AIK-Syrianska. Var hur sugen som helst, men ibland måste man prioritera, tyvärr. Se vad jag offrar, skidåkning före fotboll. Men det är egentligen inget snack om saken, måste faktiskt träna en sista gång. Det blev inte många gånger jag satt på mig skidorna, men i alla två, bättre än inget. Dessutom har det ju varit väldigt dåligt med snö. Är fortfarande stel i ljumskarna men ska vräka på liniment och köra på. Sen blir det två dagar med ren vila. Det sista jag vill är att vara tung i benen.

Kan ni gissa vad jag har gjort idag? Ja rätt! Chillat med Rona. Haha ovanligt? Nja. 
Vaknade klockan 8 av att det ringde på hemtelefonen..det var pappa som skulle väcka Jenny men hon hade inte svarat på mobilen så han ringde hem och väckte mig så jag kunde gå in och väcka henne. Suuuck. Somnade i och för sig om sen men ändå. Vaknade halv 10 av väckarklockan sen, gick upp, käkade frukost, tog en promenad med R sen gick vi hem och åt köttbullar och makaroner och sen tjockade vi kakor och glass :-) Slog igång Babylonsjukan och bara softade.
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem för jag börjar bli hungrig, efter maten blir det skidor! Hö.


3 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

det är bra att du kommer igång med skidåkningen ialf;D

Frågan är hur dina ljumskar komemr att må när det väl är dags att åka?! överansträng dig inte?:P

Kommer du på träningen imorgon föresten?

2009-02-17 @ 20:31:32
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0