090216

Jag vaknade tidigt imorse, kl 9. Ställde faktiskt väckarklockan för att jag skulle komma upp i tid. Snoozade några gånger och kom upp vid kvart i tio. Låg och drog mig lite. Vid elva tiden gick jag och Rona ut och promenerade på sjön. Blåste lite kallt, men annars var det skönt. Vi bestämde att vi ska ut och gå lite varje dag på lovet, vi tänkte att istället för att prata i telefon en timme kan man lika gärna vara ute och gå en timme och snacka då. Så jävla cleaver.
Juste, jag DOG när jag mötte upp Rona halv vägs, vet ni vad hon hade med sig? STAVAR!!!! Hahaha det kan ha varit det roligaste jag sett. R med stavar = ingen bra kombination. När jag hade slutat skratta började jag tänka efter lite, "Smart, jag borde också hämta mina stavar så tränar jag lite inför skidåkningen". Gick hem och hämtade mina stavar och sedan knallade vi iväg. Blev alltså promenad med stavgång. Något jag aldrig trodde jag skulle göra, tycker det ser urtöntigt ut när folk går med stavar. Och nu har man gjort det själv..Men kul hade vi! Repris imorgon!

Nu är det duschen som gäller, därefter städa rummet och grovrensning av garderoben.


4 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0