090203

Tjoho!

Skönt dag idag, slutade kvart i ett pga av att projektlektionen utgick. Var perfekt med tanke på att jag måste sätta mig ner ordentligt med geografin idag. Det var svårare än jag trodde och jag fastnade redan på första frågan. Nu har jag lånat med mig en kartbok hem och hoppas på att det ska gå bättre med den till hjälp. På internet stod det inte mycket om ämnet och läroboken är helt jävla värdelös. Hoppas på kartboken, den kan rädda mig inom den här hemtentan.

På naturkunskapen håller vi på med människan och kroppen, typ matspjälkningen, lungorna och hjärtat. Det är så himla kul, jätte intressant! Ett ämne jag gillar starkt, överlag också alltså. Man kanske skulle valt inriktning natur istället? Eller nu när jag tänker efter så vore det ingen bra idé då jag är sjukt dålig på matte och fysik. Jag valde nog rätt, hoppas jag! Dumt och spekulera mer i det eftersom jag ändå går ut om några månader! Woooooooho! Inte långt kvar nu mina vänner! Snart är det sportlov och därefter är det nästan mars och sen kommer det gå as fort till april och sen flyter allt bara på!

Två veckor och 3 dagar kvar till Kortvasan. Kill me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0