mysdag

Tja, var ju på fest igår, det var trevligt att komma ut lite, och extra skönt i och med att det inte blev någon utgång, hatar krogen. Mycket mer nice med hemmapartyn, enligt min mening. Sov hos frida i stan och gick upp vid 9 för hon skulle jobba, så jag åkte ner och kollade lite julklappar. Seriöst, vart finns det "Världens bästa ......." muggar?!  Tänkte köpa en till farmor i julklapp, en världens bästa farmor mugg :) Men jag hittar ingenstans, tips?

Mötte upp mami och papi på gränby centrum där julklappsletande fortsatte för alla, dom köpte en julklapp till mig och jag vet vad det är för jag skulle prova den, haha, så en av de grejer jag kommer få i julklapp är en morgonrock som jag faktiskt hade önskat mig också! När vi var klara med julklapparna, eller ja klara och klara, jag har inte köpt en enda ännu så gick vi över till mathandlande, massa julmat har vi köpt!

När vi kom hem bakade jag och syster min pepparkakor, dom blev väl sådär, hade på glasyr och sånt, ser helt rörigt ut, hehe.

Och just nu sitter jag och kollar på fotboll, arsenal-hull. Ska nog slå igång en film och somna till, är ganska seg.

Sooo long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0