jobbig dag

tjabba tjena hallå.

haft, eller har fortfarande en jobbig dag idag, gick upp 4 imorse för att åka till jobbet, väl där rullade allt på bra, var förstås ganska trött. Sen när jag kom hem och slog mig ned i soffan fick jag värsta längtan efter min baby, saknar honom jättemycket, han är på semester och ska vara i typ 3 veckor till! Kommer avlida här hemma, 2 och en halv vecka till liksom.

Igår var jag i sthlm och letade julklappar, hittade inte en enda, ringde till pappa och vi åkte till uppsala istället och där fixade jag några i alla fall. Sen åkte vi och köpte en gran som vi började klä lite lätt, ska fortsätta ikväll.

Sitter och undra när mamma och pappa kommer hem? Börjar bli hungrig, ska nog göra en toast.

Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Oj, vad är det som låter? Det är klockan som tickar!

Nu har du bara en kvart på dig innan jag stänger frågestunden i TripleSex - sexbloggen för alla!

Du vill väl inte missa chansen att skriva in?

2009-12-22 @ 18:50:10
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 18:58:14
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0