18/1-09

Hej, asså min blogg, vad händer med den? Hahaha jag har inte skrivit på 4 månader men nu fick jag ryck och ville skriva. Inte för att någon läser längre men jag kan ju göra det som en dagbok för mig själv.

Ställde klockan på 9.45 idag men vaknade redan 9. Låg kvar och drog mig till typ halv och gick upp då. Idag ska jag gå och handla julklappar med rona och senare ikväll ska jag iväg på party med amanda och frida, kommer nog bli nice!

Sitter och kollar på en film som visas på tv, Kådisbellan. Ska hämta lite frukost och sen kommer ronisen :)
Ser riktigt kallt ut ute, men solen skiner så det är säkert skönt om det inte blåser. Naj, frukost tajm nu!

Kommentarer
Postat av: ida(pipen)

bra beslut therese! :)

har varit inne här ganksa ofta, men har blvit lika besviken varje gång! :P

Så uppdatera på vetja :D

2009-12-19 @ 09:01:53
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0