Hohoho....guess who's back?

TJAAAAA!!! Ett speciellt hej riktas till Ida som tidigare idag undrade vad som hade hänt med min blogg. Well well, here I am, tänkte försöka skrapa ihop ett litet inlägg. Det var ju som sagt ett tag sen, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men det har hänt en del denna sommaren. Lite changes sådär. Sedan jag sist uppdaterade har jag skaffat pojkvän. Såg att jag hade nämnt honom i mitt senaste inlägget, Tobias is his name :) Har varit hos honom idag men just nu är jag hemma och kollar på matchen mellan Sverige-England, tjejernas match i EM alltså.

Annars då, ja.......åker till Malta på fredag. Ska börja packa lite smått nu i veckan. Alla sommarkläder lär vara tvättade eftersom det är så satans kallt numera, lär alltså med andra ord gå ganska fort att packa. Ska skriva en liten packlista imorgon!

Waah wahhh, fan ska jag skriva mer? Don't know, återkommer troligtvis imorgon om jag inte redan då har tappat suget för det här med bloggandet. Haha.

Kommentarer
Postat av: Mirka

Jensen =D

2009-08-31 @ 21:34:40
URL: http://mirkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0