Zombie

Är jag trött eller är jag trött? Är helt sluuuut och mina fötter värker. Jobbigt att gå på stan en hel dag, den blev dock väldigt lyckad eftersom jag hittade massor av klänningar! Till min förvåning hittade jag en klänning i den första affären vi gick in i och den la  jag också undan och sedan hittade jag en i nästan varje butik.
Fick dock bara med mig en klänning hem och det var den till studentdagen, kände att jag inte orkade börja leta efter ännu en, så det får bli en annan gång, känns lite lättare att hitta en till skivan.

Käkade lunch i Kungshallen, grillad kycklingfilé med pommes :] Jävligt gott var det! Blir alltid så trött efter jag har ätit och jag kände mig också som en vandrade zombie när vi fortsatte vår klänning-jakt!

Apropå mat fick jag en känsla av att ge igen på mamma efter anklagsen på att jag äter FÖR MYCKET (Se inlägget om övervikt)...får nästan lust att äta mig riktigt jävla fet bara för att jävlas med henne, hon skulle smälla av, på riktigt alltså...Det skulle vara hennes värsta mardröm.

Watch out mami...........Ungefär såhär mycket pommes åt jag idag!
Mohaha!

Kommentarer
Postat av: vesna

hahaha gott =)

2009-04-09 @ 21:14:23
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha det ser rätt gott ut , men otroligt onyttigt :P Jag skulle nog bli proppmätt efter halva

2009-04-10 @ 15:26:33
URL: http://hnriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0