youtube

Fan, mina planer var att gå och lägga mig typ vid tio, då hade jag borstat tänderna och stod klar för sängen. Skulle "bara" kolla en sak på datorn först, och här fastnade man såklart. Haha, har suttit och länkat youtube klipp fram och tillbaka över msn. Har nog inte skrattat så mycket som jag har gjort nu på läänge!
En kompis länkade små klipp ur "Ballar av stål", jag dooooooooog. Har aldrig sett nå roligare! Haha jag kanske är lite retarded, men jag hade aldrig sett programmet innan. Tokroligt var det i alla fall! Har skrattat så jag har ont i magen hahaha. Här får ni ett "smakprov" på ett av alla dom tjugo klipp jag har kollat på, men majoriteten är alldeles för grova för att visas här, så det får bli detta:

Hahaha jag, b-o-k-s-t-a-v-l-i-g-e-n, döööööör av garv.
"Äre så här ni behandlar era kunder?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0