Vid din sida

Har sett på en himla gullig och bra film ikväll, Vid din sida hette den och visades på fyran efter Robinson. Tror inte jag orkar berätta vad den handlade om för jag är för trött. Haha. Eller väldigt kort så handlade det om en familj där föräldrarna skiljde sig och barnen fick en ny styvmamma som den f.d. frun och dottern inte tyckte så mycket fastän hon försökte och gjorde så gott hon kunde. Detta förändrades dock när den "riktiga" mamman fick cancer. Det var väl i stora drag om vad filmen handlade om. En väldigt, väldigt sorglig men en otroligt härlig film!

Nu är det bedtime för mig! Ska upp i hyfsad tid imorgon i alla fall, alarmet ställs väl på 9.30! Eller typ 09 så jag kan snooza ett par tre gånger! :] Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Den finns som bok! Jag har läst den till och med;D

Asbra! Somnade dock bort från filmen...vilket var synd! Jag ville verkligen se klart den..:P

2009-04-06 @ 11:03:52
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0