Vänner

Tjuhu!

Kom precis hem från miss Rona, träffade henne och vi gick ut och promenerade en timme ungefär. Blev galet hungrig efter ett tag och jag orkade inte lyfta mina ben framåt, seriöst, haha det gick jätte tungt att gå. Vi funderade på att sätta oss och vila på en parkbänk, vi stod och tittade på den där jävla bänken som såg förjävla skön ut och velade fram och tillbaka om vi verkligen skulle sätta oss ned. Stod och rabblade för- och nackdelar.
Fördel  - skulle vara skönt att vila benen lite, nackdel - jag skulle aldrig orka resa på mig igen och fortsätta gå hem. Haha nackdelen vann och vi fortsatte traska på hemåt, i sniiiiigeltempo!

När vi väl kom hem, kändes som vi hade gått i tre timmar (sen vi stannade vid parkbänken), var egentligen 15 min, gjorde vi iordning lite lunch, spaghetti och köttbooooOOollar! Det här nog aldrig suttit så fint i magen som det gjorde, var sååå  hungrig!  

Efter maten satte vi oss och kollade på Vänner säsong 1! ÄLSKAR den serien! Hade aldrig sett de allra första avsnitten förut och jag måste säga att dom verkligen inte håller samma klass som de senare avsnitten. Haha mycket torrare, men det var kul ändå såklart! Vänner kan inte vara tråkigt!

Alldeles strax ska vi åka och lämna in min kamera, det verkar vara något fel på minneskortet i den, står "KORT FEL" direkt när jag startar den. Buuhu, tråkigt då jag har masssor med bilder som jag med största sannolikhet inte kommer kunna få tillbaka...Låter som jag kommer få köpa ett nytt minneskort.
Smart som jag är kanske jag borde ha lagt in dom på datorn, eftersom dom har legat där i en evighet, enda sen jag fick kameran, vilket var i julas....men det är en annan femma. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0