träningsoveraller

Precis hemkommen från en sen "uppstart" med laget, vi har käkat mat, grekiskt, jag tog en fileto kotas. Kyckling med klyftpotatis och tsatsiki. Vi provade även storlekar på våra nya overaller! Sjukt snygga! Båda två. Vi ska få en mjukisoverall för träningar å sånt, och en "vind" overall som är mer mot "prassel" hållet som kommer användas som rese-overall. Till matcher och på cuper, typ till Barcelona för dom ska med dit. Båda är riktigt fräscha! Vill ha dom nu!
Nu är jag faktiskt riktigt taggad på fotboll igen, tog en liten paus under vintern men har börjar komma igång nu till sommaren. Eller jag ska är väl mer rätt, ska börja komma igång nu.

Sitter i soffan och smälter maten, det är stopp ända upp till magmunnen känns det som. Haha. Ska ta tag i min uppsats snart, det är verkligen hög tid att göra det. Måste helt enkelt komma igång. Men det är just det som är det jobbiga, att sätta sig ner och verkligen börja för sedan flyter det på. Det gäller bara att bestämma sig och köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0