Träning

Pallrade mig faktiskt iväg på träningen idag och fan vad dåligt det gick i början, fick inte till en enda bra passning..inga bra mottagningar heller för den delen. Kort och gott märks det att jag varken har kondition eller boll i mig, slog bort alldeles för mycket passningar. Men kom igen lite efter drygt halva, eller aa jag vet inte, gick väl ganska dåligt hela träningen. Haha. 

Kom hem precis lagom till Champions League matcherna så slängde jag mig på soffan, oduschad och äcklig, och kollade på matchen mellan Villareal och Arsenal. (slutade 2-2). Nu har jag precis kommit ur duschen och sitter här och kollar på satc. Är ganska trött så jag tänkte sova tidigt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0