träning

Heeeeej! Vet ni? Jag är as glad! Inte för min skull utan för min käre vän Ida, hon har nämligen fått en liten syster idag! Grattis grattis grattis! Är jätteglad för er skull!

Nu har jag precis ätit lite middag, pasta och köttbullar! Ska sticka iväg och träna snart. Kommer gå rätt mycket åt skogen eftersom jag hade styrketräning imorse och är helt stum i benen, kommer inte kunna röra mig framåt. Något som gå ännu mer åt helvete är att jag har fotbollsträning imorgon bitti och även på torsdag, då kan vi snacka att jag inte kommer kunna röra mig, på allvar. Vi kommer liksom löpa efter träningen ikväll, damn, mina ben pallar inte trycket! Hehe. Har inte tränat så såhär tätt på länge. Men men sen blir det återhämtning till helgen, sista träningen är på torsdag för denna vecka. Jaja, återhämtning får tas senare, nu jävlar ska jag träna på istället! (Woho, bra inställning therese! Jag är förvånad, jag menar....när blev jag såhär taggad på att träna?)

Efter träningen blir det raka vägen hem, i 200 km/h till Champions League matchen mellan Chelsea och Liverpool, självklart tillsammans med en påse chirre! Den väntar på mig i skåpet över spisen...det är där jag har gömt den för övriga familjemedlemmar...taktiska drag för att få behålla den för mig själv :]

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad gulligt med en liten bebis, grattis till dom!

2009-04-14 @ 21:48:33
URL: http://www.metrobloggen.se/ronjagoode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0