therese i ett nötskal # 2

Då har man idiot förklarat sig själv två gånger på ett dygn. Ibland är jag dum, bra jävla dum. Haha asså, jag blir så irriterad på mig sjäv. Förra veckan började jag skriva på mitt svenska tal till pappa, skrev ungefär halva och hade planer på att fortsätta med det idag. Vilket jag också skulle göra men (nu kommer det idiotiska) eftersom jag är så smart så döper jag ju såklart om dokumentet till något helt annat än "svenska tal" bara ifall någon nyfiken jäkel skulle kolla vad som stod i talet (exempelvis pappa, vilket inte hade varit så lyckat).

Och nu ligger det ju till så att jag inte vet vad jag har döpt dokumentet till så jag hittar det inte. BRA THERESE! Jävla smarting! Det betyder alltså att jag inte kan fortsätta skriva på det utan att behöva skriva om allt från början. Om jag inte skulle ha sån tur att jag hittar det förstås.

Haha det är skrattretande..jag skrattar nästan åt mig själv just nu.....Typ hånar mig själv. Haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att höra;)

2009-04-27 @ 19:03:45
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0