Stick it!

Precis hemkommen från Julia, herrejösses vad vi har ätit! Min mage är som en ballong som vilken sekund som helst kommer att explodera. Såååå mätt! Kommer aldrig i hela mitt liv äta godis igen, lämnade till och med kvar min godispåse hos Jullan för jag var så äckligt jävla mätt.
Apropå Julia kan jag ju passa på att tillägga att den ungen måste ha diabetes, har aldrig sett någon köpt och druckit så mycket läsk. Vi träffades nere vid ICA för att gå in och handla tillsammans, hon köpte en Fanta Exotic 0,5 l, Cola 1,5 l, Champis 0,33 l x 2. Och tjejen drack typ upp allt? Hur normalt är det på en skala? Jag drack inte ens upp min Fanta på 0.5 l, lite mindre en halva är kvar.
Okej, jaja, vem bryr sig om hur mycket hon dricker...Haha onödigt kvällsgagg bara.

Vi såg på en film som hette Stick it! En helt klart godkänd film! Tycker den var bra faktiskt! Nu när jag verkligen tänker efter var den skitbra, gillade den skarpt! istället för dans handlade det om gymnastik, tok häftigt! Man förstår inte riktigt hur starka gymnaster egentligen är, ahh, rekommenderar verkligen filmen!
 Har blivit så himla mycket dans filmer på senaste tiden, typ som, Stomp the yard, Save the last dance, Honey, You got served mm. Även fast flertalet är bra, men det var kul med något nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0