Måndag

Sitter och chillar i soffan och kollar på Greys Anatomy, verkligen ett program jag älskar! Tokhärlig serie! Käkar lite glass och kakor. Smart ass! Ibland beundrar jag min smarthet, sitter och äter massa godsaker, såsom glass i det här fallet när det snart är middagsdags, mamma står och lagar maten nu....Och jag har tajmat in det så att jag är mätt lagom tills dess! Yeah, i vissa stunder avgudar jag verkligen mig själv!

Ikväll ska jag kolla på hockey, AIK-SSK, i kvalserien. Innan dess hade jag tänkt att städa faktiskt, är så jävla stökigt och dammigt i mitt rum, ska byta sängkläder och lite sånt.

Var hos Matilda tidigare idag med Lovisa och jobbade lite på projektrapporten, damn, mycket svårare än vad jag hade förväntat mig, var ju i princip samma frågor under alla rubrikerna och det kändes som man skrev samma sak om och om igen. Vi bestämde att vi skulle fråga våran handledare hur vi skulle gå till väga för det känns ganska onödigt att sitta och lägga ned massa tid och jobb på den och sen har man skrivit helt fel saker, och måste därmed skriva om den.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0