slaff paff laff daff

Gud vilken skön och tråkig kväll jag har haft. Ja, ni läste rätt, jag tycker faktiskt det är skönt att ha tråkigt ibland, bara för att det är så himla avslappnande. Jag kan bara ligga hemma och vara medveten om hur tråkigt jag egentligen har, men njuta så in i helvete.
Precis exakt i det tillståndet befinner jag mig i nu, jag sitter här i soffan med mina föräldrar och kollar på värdelös tv, bara väntar på att sporten ska börja, vilket är 22.00, därefter ska jag nog slå igång en film och chilla ännu mer med livet! Kommer troligen slocka ganska omgående, men det kan ju vara bland det härligaste som finns! Håller ni inte med? Somna i soffan för man är så trött att man inte orkar ta sig till sängen.

Nu ska jag hämta lite glass, vaniljglass med krossad choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0