skjut mig

Skoja inte om jag har pluggat geografi idag, fyfan. Är helt pantad nu. Tänker aldrig mer öppna den boken, det är sååå tråkigt. Alltså, inte ens det minsta roligt eller intressant. Dessutom suger vår lärare riktigt hårt. Ursäkta mig, bara klagomål. Haha. Måste bara få tillägga ett litet, pytte klagomål till, jag går snart in i väggen angående skolan. Snälla nån, skjuuut mig, hårt baklänges.

Nu har jag i alla fall lagt ned plugget för idag och sitter och kollar på matchen mellan Elfsborg och Malmö. Ellos gjorde nyss 1-0. Bästa resultatet skulle vara om det blev oavgjort, så nu kommer jag hålla lite på miffarna tills dom - förhoppningsvis - kvitterar.

Är lite sugen på glass, tror jag ska göra lite fika till mig själv i halvlek, tycker faktiskt att jag förtjänar det. Har dock redan smällt en marabou 200 grams chokladkaka tillsammans med lite chips, men what the hell, kan lika gärna fortsätta då ju. När man ändå är igång liksom.


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: vad bra :)jag är sjuk :P vad gör dudå?

2009-04-22 @ 21:01:03
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: ida!(pipen)

du och mat;D

Vad duktig du är med geon...själv så ska jag börja senare när jag kommer hem från min svenskalektion...som börjar 13.15.

Jag kan ju inte börja innan...?:P

Har blvit så slö!

2009-04-23 @ 10:38:07
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0