saft o bullar

Tja. Nu är jag hemma och sitter och käkar mellanmål, jordgubbssaft och kanelbullar. Nice mellanmål, jenny hade druckit upp all mjölk och ätit upp de sista mackorna som fanns kvar. Lackade lite till en början men sen när jag hittade bullarna var det lugnt :-)

Hoppas ni har haft en bra dag allihopa, min dag har mest bestått av dryga "väntetimmar". Hade ju ett lagom skönt hål i två och en halv timma. Fast jag hann faktiskt med att fixa lite plugg, skrev ihop studiejournalen (förhoppningsvis den sista, tycker de är grymt tråkigt) och gjorde geografi läxan. Så nu är det fullt fokus på islam, det provet har jag på fredag, veeeeerkligen dags att sätta igång att plugga..men jag har inte riktigt hittat det där sköna plugg-stimmet efter lovet ännu. Kommer väl antagligen när jag sätter igång.

Förresten! Glömde att säga att när jag kom hem igår låg det ett litet paket i brevlådan! Från HM, älskar att se sådana påsar i brevlådan. Ni kan få se senare vad det var.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:)

2009-04-15 @ 17:12:07
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-15 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0