Planerna är i full gång!

Tjoho! Vad har ni för er? Rona gick precis hem. Vi var ute och gick en promenad i vårsolen och snackade lite skit bara. Sedan gick vi hem till mig och började planera inför vår resa till Grekland! Vi kommer att bo i lägenhet, vi har alltså möjligheter att laga mat själva om vi vill det, kommer nog bli så att vi äter ute för det mesta men någon dag kanske vi vill göra något eget. Kan vara rätt mysigt det också, sitta ute på balkongen i kvällssolen och äta middag! Åååååh vad jag längtar! Ge mig sommar, ge mig Grekland! Kommer bli underbart skönt och hur roligt som helst. Sol, bad, värme, chill med bästa polarn, kan det bli bättre? Nej, det kan det faktiskt inte!

Det vi har planerat idag är vad vi ska ta med oss, främst i matväg, eller mat och mat, det var mest godis och chips, men typ pasta, vattenkokare och sådant. Vi har också planerat när vi ska vara på Arlanda för att hinna äta, checka-in, handla allt vi ska osv. Ni vet ju hur fort tiden brukar gå när man väl har checkat in bagaget. Och ja, vi är medvetna om att det typ är två månader kvar tills vi ska åka, men vi älskar att planera! Det känns så nära nu och vi ska betala in resterande summan i helgen, "slutsumman".

Thailand 08. Gör flätor


Gotland i somras


Jag och kusin i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0