Påskmiddag

Idag ska jag träffa släkten uppe hos min faster och farbror, alla mina fina kusiner kommer också! Ska bli kul att ha hela släkten samlad, i alla fall på pappas sida, var himla längesen.
Sen ska det bli gott med lite påskkäk också, inte helt fel. I för sig är väl påskmaten nästan identisk med julmaten? Eller har jag fel? Man har ägg, lax, köttbullar, potatis och allt sånt på bägge "borden". Eller är det något annat man brukar ha på påskbordet?

Nu ska jag cykla ner till ICA och köpa glass, därefter är det match! Höhö det rimmade ju! Glass och match! Liverpool vs Blackburn tänkte jag kika på.

Låg förresten ett påskägg på bordet när jag skulle hämta frukost imorse,
skoja inte om att jag ville äta det istället för frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0