Ny favoritlåt

Taylor Swift - Love story! Satt nyss och lyssnade på den på youtube nyss och tänkte "dom kanske spelar den på radio snart", jag satt på radion och NRJ och gissa vilken låt som spelades just då? Haha ja, den låten! Vilken tajming! Vred upp volymen och shakade asset. Tycker dock den versionen som jag lyssnar på på youtube är bättre, radioversionen är nån himla discolåt.


Runt 3.11 kommer det bästa på hela låten :]



Den blir dock väldigt uttjatad ganska snabbt...så överlyssna inte på den som jag har gjort....Hehe.

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Det är så fin:)

jag har nog överlyssnat lite, men gilalr den fortfarande:D

2009-04-03 @ 19:29:35
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0