me like food!

Jag hade en liten diskussion med Ida över msn här om kvällen och hon hade filosoferat lite över mina blogginlägg och det hon kom fram till var att många av mina inlägg handlar om mat. Och det satte såklart igång mina tankar och det gör dom fan, bara mat, mat, mat hela tiden. Era stackare det enda ni får höra om är en massa mat...
Men faktum är ju som så att jag ÄLSKAR allt som har med mat att göra, allt man kan tugga och svälja, framförallt kakor, glass, godis och sådana saker man inte borde äta så mycket av. Men mitt motto angående mat lyder något i stil med följande sätt: man ska äta det man vill och tycker är gott, då mår man som bäst!
Men naturligtvis finns det en gräns som så många andra saker i våra liv och jag tror jag måste passa mig för den gränsen....Men det är ju sååå gott! Och jag äter i princip något varje gång jag ser ett kylskåp, en riktig liten "småätare" som min tandläkare är duktig på att påpeka.."småätande är inte alls bra för dina tänder, alla ph-sänkningar ger hål i tänderna" och bla bla bla.




Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det var rätt gott med. hahah.



Hoppas du får en fin fredag!

Kramis

2009-04-17 @ 11:06:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0