mätt på geografi, vill åka och kolla på fotboll!

Jag tror att jag är klar för idag, jag känner mig färdig. Jag är mätt på geografi kunskaper, det känns så i kroppen. Jag tappar hela tiden koncentrationen och det tyder oftast på att jag inte behöver plugga nå mer. Hoppas att det så idag också, satt det inte bara är koncentrationsbrist, in that case i'm screwed på provet imorgon. Men nja, jag tror det kommer gå bra, jag hoppas det i alla fall.

En annan faktor som gör att jag kanske inte har den bästa koncentrationen är att jag hela tiden vill åka iväg till jullebullen och hänga lite på GF och sedan kolla på fotboll. Hahaha. Geek. I know. Jag och Julia är verkligen töntar, som verkligen inte har något liv. GF är vår bibel. Hahaha.


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: tack så mkt :) jaha okej går det bra att plugga då? nja jag ska snart äta:)

2009-04-23 @ 18:42:37
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahaha, ni är sjuuuuka

2009-05-02 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0