Överviktig?

Ska knalla över till Rona om en liten stund och avverka första säsongen av Vänner! På tal om vänner kollade jag på det på tv nyss, fast det är säsong 9! Vi har en liten bit kvar tills vi har kommit dit! Ska kolla om vi har nå kakor eller något som jag kan ta med mig, är galet sockersugen!

Kul att man får höra av sin egen mamma att man "äter som en karl" som hon så väl uttryckte det. Hallå, var glad att jag äter ordentligt människa! Jag stod och lassade på spaghetti på min tallrik när den här lilla konversationen startade:
Mamma: Herregud vad med pasta du tar, mer än killarna på jobbet...du äter ju som en karl!
Jag: Vadå jag är hungrig ju..?
Mamma: Tur att du tränar annars hade du varit överviktig

HAHAHA, känns bra att det kommer från min alldeles egna MAMMA.

enligt mamma är det väl ungefär såhär jag kommer se ut om ett par år..

Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

men gud...vilken grov bild :S

Det är bara att börja äta ännu mera therese..du har mkt att lägga på dig på kort tid!

haha..

hur kan man se ut sådär?! yuuh.

2009-04-08 @ 20:05:23
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0