lov lov lov!

Glömde nästan bort att jag har lov nu, påsklov! Skönt, känner att jag verkligen behöver vila upp mig. Min kropp orkar inte, varken kropp eller psyke. Känner mig helt slut både fysiskt och psykiskt. Så lovet är mer än välkomnat, kommer precis lagom!
Jaha, vad ska jag hitta på under lovet? Inte så jättemycket faktiskt, ska mest ta det lugnt och vila upp mig så jag kan ta mig igenom april månad, för det kommer bli ett helvete i skolan, hur mycket som helst att plugga innan maj, bara börja ladda!
Ska träffa Lovisa och Matilda på måndag och jobba med projektarbetet, skriva projektplan, fixa vår redovisning osv. Tandläkaren på onsdag, annars har jag inte mycket annat in planerat vilket känns väldigt skönt. Ska jobba nästa söndag men det känns okej, är ju ledig på måndagen där så kan vila en sista dag då!

Just nu sitter jag och kollar på innebandy, eller just precis i denna sekund bytte pappa kanal och nu halvkollar jag på postkodmiljonären. Klockan åtta blir det Talang med glass och kakor :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0