Kan man hata solen?

...Ja ibland kan man faktiskt det. Särskilt när man vaknar av att solen och värmen tar sig in genom fönstret på helgmornar, och man kollar på klockan och den visar 08.23(!!!!!) Det är fanemej jobbigt alltså. Det blir så klibbigt varmt under täcket och man kan inte somna om för att solen på något sätt letar sig in genom rullgardinen. Ljuset solen för med sig gör att det inte går att sova. Tog av mig täcket, hittade ett linne på golvet, la det över huvudet och lyckades somna om...I alla fall en halvtimme. Vaknade upp 08.50 igen.
Och nu har jag suttit här och spanat på lite hemsidor, käkat ett ägg och ska snart ta ett glas oboy och några mackor.

Senare idag, runt 13 tiden är det fotboll som gäller, seriepremiär! Därefter blir det middag i klubblokalen med grekisk mat. Nu tänkte jag faktiskt börja på min uppsats, måste fan komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0