Kallt

Shulululululu! Fyfasen vad kall jag är, har varit hemma i en timme men jag har fortfarande inte fått av mig jackan. Sitter här framför teven med halsduken och jackan på och har precis ätit lite pasta. Ska strax bege mig ned till ICA där jag har styrt dejt med Julia, vi ska köpa godis/glass/chips och tjocka till en film. Myyyyys! Ska sätta på mig långkalsongerna för jag ska cykla och det är fanemej inget skönt väder ute idag, OM jag frös under matchen, var riktigt ruggigt.
Ja, matchen då, grymt härligt att få komma tillbaka och se AIK vinna med 1-0 med mål av Gabbe Özkan. Jäkligt snyggt var det!
Oj oj oj, nu blev det bråttom, ska trampa ned och möta Jullsan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0