kalas

hello guys!

Det är underligt det här med sömn, på kvällarna är jag skit pigg, verkligen pigg. Jag klättrar nästan på väggarna här hemma för att jag har såna myror i benen. Och så har jag fortfarande lite ont i halsen så jag vågar inte gå ut och springa, vill inte ta den risken och ligga sjuk resten av veckan. Är galet sugen på att spela fotboll, tänk er en varm å skön sommarkväll och fotboll! Åhh! Men nixxxxx, jag sitter kvar hemma och kollar på fotboll istället. Derby mellan dif - hif. Difhif höhö.
 
Precis hemkommen från min faster och farbror, farbror Christer fyllde år så vi åkte upp och åt tårta, saft och bullar. Nästan hela släkten på pappas sida var där, så det var mys. Nu i halvlek ska jag skriva klart projektrapporten som började med tidigare idag, min del om värderingar.

Kommentarer
Postat av: jenny

hehe ja jag är faktiskt själv förvånad! 4 länder på två månader :O :P nej men det har blivit ovanligt mkt resande den här våren! Men man kan ju inte säga nej till det direkt :P



Jag vill också ha en massa energi på kvällarna.. själv sitter jag här gäspandes med en tom resväska gapandes på sängen :P...

2009-04-20 @ 21:59:05
URL: http://jennycarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0