Julle bullen

Jag sitter och hänger lite på msn, pratar bland annat med min käre vän Julia, också kallad Julle bullen för hon är en riktig liten bulle! Min bulle!

Här nedan får ni ett urdrag från vår konversation som började med att jag frågade om hon kunde mycket om kristdemokraterna.


Julia säger (15:59):

therese vem är jag?

Julia säger (15:59):

hahaha

Julia säger (15:59):

jag sitter o skriver idrottsuppsats

Therese säger (16:00):

Hahaha va

Julia säger (16:00):

en fråga: Vem är du?

Therese säger (16:01):

Du är en liten bulle som tycker om att äta godis, hänga på GF och se på film

Julia säger (16:01):

hahahaha perfekt beskrivnig

Hahaha! Det kanske inte är så kul om man inte känner henne, men hon är en sån tjockis! Inte på så sätt men en riktig liten godisråtta!
Snart kommer bullen själv hit, vi ska kolla på fotboll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 12:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0