I'M GOING TO CARIBBEAN!

I mina drömmar, ja. Det är verkligen något jag skulle vilja göra, att cruisa i Västindien eller bara luffa runt på ett par öar. Skulle vara galet mysigt! Något jag absolut ska göra innan jag dör.



En annan sak jag ska göra under min livstid är att åka till Afrika på safari. Skulle vara grymt att besöka Masai Mara i Kenya. Har följt programmet "Big cat diary" på Animal Planet och jag ääälskar det. Handlar om lejon, (som är mitt absoluta favoritdjur), geparder och leoparder. Skulle vara så mäktigt att få se de djuren in real life.

Otroligt vackert djur

Kommentarer
Postat av: Leia

Man tackar!!

Hehe, det är ju ingen brådska med körkort heller väl?

Kramar

2009-04-18 @ 21:01:21
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Ida

Lova berätta om resan! Verkar vara en helt underbar plats! :)

2009-04-19 @ 17:48:59
URL: http://rytmisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0