IKEA premiär

Tjoho! Har varit ute och promenerat en stund med Rona nu på förmiddagen, ska snart hoppa in i duschen och därefter ska jag övningsköra in till Uppsala, där tänkte vi sätta ett par ljus på mormors och morfars gravar och besöka det nya stora IKEA-huset! Lär vara ganska maffigt, tre gånger större än det förra och jag kan inte påstå att det var särskilt litet det heller. Okej, jättestort var det inte men jag menar, allt man behövde fanns där, så den stora frågan är vad sjutton har dom fyllt ut allt utrymme med? Lär ju vara hur mycket nya grejer som helst! Gaaaalet!

Lider dock lite med pappa som b o k s t a v l i g e n hatar sådana stora varuhus, men stackarn har inte annat val, tre shoppingsugna tjejer, kan inte sluta annat än illa för hans del! Om han själv hade fått välja hade han naturligtvis valt att stanna hemma, men som sagt, eftersom jag ska övningsköra måste jag ha honom vid min sida! Mohaha! Jag känner att jag har blivit lite hämndlysten på senaste tiden, eller inte hämnd mer jävlig kanske?

Först och främst vill jag ju så gärna hämnas på mamma för hennes uttryckande om att jag äter för mycket! Hon borde vara glad över att jag äter ordentligt, sen om jag äter som karl eller ej, det är en annan femma, meningen är ju i slutändan att man ska bli mätt, inte sant? Haha jävla mamma!

-Kom igen nu familjen, nu gör vi IKEA!

Bjuder på lite sommarbilder!

Skärgården 2007


Jag och Julia sommaren 2007!


Gotland 2008


URF 08


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hehe ja, jag´har inget att skämmas för! och alla verkar tycka att det är kul också, så då blir det roligare att skriva om sånt=)

2009-04-10 @ 15:24:29
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0