idrottsstipendium i USA?

Hey hey hey!


 

Äntligen helg! Känns skönt, men jag vet att helgen kommer innebära en hel del plugg. Fast va fan, det är ändå helg! Har inte så mycket planer för helgen, seriepremiär på söndag så det blir till att käka och så med laget då. Men annars är det som sagt - tyvärr - plugg som kommer att dominera min helg.

Hade teorilektion nu på eftermiddagen, eller teori och teori, det kom en agent från Kilroy education och gav oss information om studier utomlands, främst i USA. Och inriktning att kombinera studier med idrott. Snackade en hel del om idrottsstipendier, lite sugen blev man alltså. Det måste jag erkänna. Låter faktiskt lite lockande..Spela fotboll in the states, vore grymt! Där snackar vi upplevelser på hööööög nivå.

Just nu sitter jag och kikar på semestersvenskar i väntan på att Grey's Anatomy ska börja. Jag har sagt det förut men jag säger det igen - jag älskar den serien, så himla mysig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0